Condiţiile de folosire a site-ului

CONDIȚII GENERALE

CONDIȚII COMERCIALE GENERALE ale noastre

Bine ați venit pe site-ul nostru ameissy.ro

Aici veți găsi informații importante despre comenzile pe ameissy.ro.

  1. OBIECTIVUL

 Acești termeni și condiții de vânzare (denumite în continuare „CONDIȚII GENERALE”) sunt aplicabile exclusiv vânzării online a produselor companiei TITA-FR OOD (denumită în continuare „COMERCIANTUL”) pe platforma de comerț electronic și în magazinul online www.ameissy.ro (denumit în continuare „WEBSITE”).

 APLICAREA CONDIȚIILOR GENERALE

 Prezentele CONDIȚII GENERALE reglementează exclusiv contractele de vânzare online ale „COMERCIANTULUI” încheiate cu cumpărătorii (denumiți în continuare „CLIENȚI”) care au calitatea de utilizatori pe platforma de comerț electronic www.ameissy.ro, iar odată cu comanda online prezentele CONDIȚII GENERALE reprezintă documentele contractuale, supuse executării de către părți (excepție fac orice alte documente, prospecte, cataloage sau fotografii ale produselor, care au doar caracter orientativ). Prezentele Condiții Generale de Vânzare se aplică utilizării acestui „WEBSITE” și oricărei vânzări realizate între „CLIENT” și „COMERCIANT” în magazinul online www.ameissy.ro. „COMERCIANTUL” vă solicită să citiți cu atenție prezentele Condiții Generale de Vânzare înainte de a utiliza „WEBSITE-ul”. Prin plasarea unei comenzi pe www.ameissy.ro, „CLIENTUL” declară că a citit și acceptat Condițiile Generale de Vânzare înainte de a plasa comanda. Odată validată comanda, aceasta are valoarea de acceptare a  Condițiilor Generale de Vânzare de către „CLIENT “.

III. CARACTERISTICELE  " WEBSITE-ului"

Ameissy.ro este o platformă de comerț electronic disponibilă pe Internet - www.ameissy.ro. Prin intermediul platformei, „CLIENTUL” are posibilitatea de a efectua următoarele acțiuni:

  1. Să se înregistreze și să creeze un cont la magazinul online al „COMERCIANTULUI” și să utilizeze serviciile suplimentare pentru a obține informații;
  2. Să examineze produsele, caracteristicile, prețurile și termenele de livrare ale acestora;
  3. Sa încheie contracte de achiziție cu „COMERCIANTUL” după ce „CLIENTUL” a acceptat ”CONDIȚIILE GENERALE” și efectuează plata produselor dorite pe „WEBSITE”;
  4. Să efectueze toate plățile în baza contractelor încheiate cu platforma www.ameissy.ro prin metode de plată electronică.
  5. Să primească informații despre noile produse oferite de „COMERCIANT” în magazinul online www.ameissy.ro;
  6. Să transmită mesaje electronice privind încheierea sau executarea contractelor de vânzare-cumpărare „COMERCIANTULUI” în magazinul online www.ameissy.ro prin interfața ”WEBSITE-ului” disponibilă pe Internet;
  7. Să fie informat cu privire la drepturile ce decurg din lege prin interfața platformei www.ameissy.ro de pe Internet;
  8. Să-și exercite dreptul de refuz.

 

  1. PRODUSE ȘI PREȚURI

 

  1. Produsele pe care le puteți găsi pe „WEBSITE” sunt gestionate de prezentele CONDIȚII GENERALE. Produsele sunt vândute și livrate de TITA-FR OOD sau de unul dintre furnizorii săi de servicii. Acestea sunt prezentate pe „WEBSITE” cu cât mai exact posibil și sunt oferite în limita disponibilității curente.
  2. Produsele respectă reglementările în vigoare privind securitatea și sănătatea persoanelor, corectitudinea tranzacțiilor comerciale și protecția consumatorilor atunci când sunt introduse pe piață.
  3. Produsele îndeplinesc dispozițiile legislației Uniunii Europene și Comunității Economice Europene, care intră în vigoare la momentul lansării lor pe piață.
  4. Produsele sunt oferite spre vânzare și sunt livrate în limita cantităților disponibile. În cazul indisponibilității produselor comandate, „COMERCIANTUL” informează imediat „CLIENTUL” și îi poate oferi un alt produs de calitate și la preț echivalent sau, în cazul în care acest lucru nu este acceptabil pentru ambele părți ale contractului, „COMERCIANTUL” rambursează suma și cheltuielile plătite în termen de 7 zile.
  5. Fotografiile care prezintă produsele nu constituie document contractual.
  6. Prețul de vânzare al fiecărui produs este indicat în lei(RON) pe pagina produsului respectiv de pe „WEBSITE”. Aceste prețuri includ taxe, taxe vamale și TVA pentru clienții a căror adresă de livrare este România. Pentru comenzile din alte țări, clienții trebuie să rețină că fiecare țară poate avea dispoziții specifice de import, iar prețului produsului îi pot fi aplicate taxe, taxe vamale și TVA suplimentare, iar ”CLIENTUL” va fi responsabil pentru plata acestora. Prețurile afișate pe paginile produselor nu includ costurile de transport și livrare, care sunt calculate suplimentar înainte de validarea comenzii și sunt facturate în plus față de prețul produsului.

 

  1. Suma totală datorată de la „CLIENT” este indicată pe pagina de confirmare a comenzii după furnizarea adresei de livrare, pe baza căreia se calculează suplimentar prețul de livrare. Costurile de transport sunt afișate separat de prețul comenzii și trebuie plătite în același timp cu comanda.
  2. Toate taxele, taxele vamale și impozitele se plătesc conform reglementărilor străine (import sau tranzit țară, etc.) rămân în responsabilitatea „CLIENTULUI”. ".

 

  1. COMENZI

 

  1. Pentru a plasa o comandă, „CLIENTUL”, după ce a adăugat produsele selectate în coșul său de cumpărături, indicând cantitățile dorite, apasă butonul „Comandă” și oferă informații pentru livrarea produselor și modalitatea de plată.

 

  1. Pentru a confirma comanda, „CLIENTUL” trebuie să accepte prezentele Condiții Generale făcând clic pe caseta de selectare indicată. ”CLIENTUL” va trebui să furnizeze o adresă, să selecteze metoda de plată și apoi să confirme plata. Confirmarea comenzii implică acceptarea CONDIȚIILOR GENERALE și formează contractul de vânzare între „COMERCIANT” și „CLIENT”.
  2. În cel mai scurt timp posibil, „COMERCIANTUL” trimite un e-mail prin care confirmă primirea comenzii și plata acesteia.

 

  1. Orice modificare a unei comenzi de către „CLIENT” după confirmarea comenzii este supusă acceptării prealabile de către „COMERCIANT”. „COMERCANTUL” nu poate garanta modificarea sau anularea unei comenzi înainte de sosirea confirmării plății. Cel mai bun mod de a încerca să modificați sau să anulați o comandă este să trimiteți un e-mail la contact@ameissy.ro.
  2. În cazul în care „COMERCIANTUL” nu poate îndeplini contractul de vânzare-cumpărare deoarece produsele comandate nu sunt disponibile în stoc, acesta este obligat să informeze „CLIENTUL” și să efectueze rambursarea integrală în termen de 7 zile.

 

  1. „COMERCIANTUL” își rezervă dreptul de a refuza orice comandă din motive întemeiate și mai ales dacă cantitățile comandate sunt neobișnuit de mari pentru utilizatorii standard.
  2. Contractul de vânzare-cumpărare se formează atunci când „CLIENTUL” trimite și plătește comanda sa.

 

  1. DISPONIBILITATE ȘI EXECUTARE
  2. Prezentele Condiții Generale sunt disponibile utilizatorilor în magazinul online al „COMERCIANTULUI”, unde „CLIENTUL” le poate accesa în orice moment.
  3. CONDIȚIILE GENERALE intră în vigoare în momentul în care „CLIENTUL” confirmă bifând căsuța corespunzătoare că le-a citit și acceptat înainte de a plasa o comandă. Validarea comenzii prin confirmarea acesteia constituie acceptarea de către cumpărător a CONDIȚIILOR GENERALE în vigoare în ziua comenzii.

 

VII. REGULI ȘI CONDIȚII DE VÂNZARE

  1. Nulitatea unei clauze contractuale nu conduce la nulitatea prezentelor Condiții Generale.
  2. Neaplicarea temporară sau permanentă a uneia sau mai multor clauze din prezentele Condiții Generale de către „COMERCIANT”, nu constituie o renunțare de către acesta la celelalte clauze ale Condițiilor Generale, care continuă să producă efecte.

 

VIII. PLATA

  1. Plata ramburs la livrare

Plata produselor trebuie efectuată la livrarea coletului achitând suma indicată în factură. În cazul unui refuz, returnarea se face prin transfer bancar. În acest scop, avem nevoie de informațiile contului dvs. bancar, care pot fi furnizate ușor și în siguranță, prin intermediul contului dvs. de utilizator. Ne rezervăm dreptul de a emite un voucher pentru valoarea produselor returnate în cazul în care nu furnizați informații despre contul bancar în urma unei întrebări suplimentare din partea noastră.

  1. Plata cu cardul. Prețul se achită integral după confirmarea comenzii.
  2. Plata se face imediat la comanda cu cardul de credit sau prin sistemul Paypal.
  3. „WEBSITE-ul” este echipat cu sistemul de securitate a plăților online Shopify, permițând „CLIENTULUI” să cripteze transmiterea detaliilor cardului său de credit. „COMERCIANTUL” garantează că platforma Shopify oferă securitate 100% pentru sistemul său de plată.
  4. „COMERCIANTUL” anulează automat comanda dacă „CLIENTUL” întâmpină o problemă de plată.
  5. SECURITATEA DATELOR ȘI CONFIDENȚIALITATEA

 

  1. „COMERCIANTUL” colectează următoarele date personale pentru a facilita tranzacțiile „CLIENTULUI”: contact, profil, plată. „COMERCIANTUL” implementează măsuri organizatorice, tehnice, software și fizice privind securitatea digitală pentru a proteja datele personale împotriva modificării, distrugerii și accesului neautorizat.
  2. Datele personale colectate de la utilizatori sunt destinate furnizării serviciilor „WEBSITE-ului”, îmbunătățirii acestora și menținerii unui mediu securizat. Fiecare „CLIENT” are drepturi de acces la date și cookie-uri, corectarea acestora, restricționarea utilizării, portabilitatea și ștergerea datelor. Pentru a afla mai multe despre politica de confidențialitate a TITA-FR OOD, faceți clic pe linkul Politica de confidențialitate din partea de jos a „WEBSITE-ului “.
  3. LIVRAREA
  4. Procesarea comenzii și livrarea se face în termen de 2 zile lucrătoare de la primirea plății comenzii. Acești timpi de procesare nu se aplică precomenzii.
  5. Pentru termenele de livrare, vă rugăm să consultați secțiunea „Livrare” din partea de jos a paginii de start a „WEBSITE-ului” sau secțiunea „Livrare” a fiecărei pagini cu produse.
  6. Produsele se livrează la adresa specificată de „CLIENT” în formularul de plată. Vă rugăm să furnizați o adresă exactă, deoarece orice produs returnat la COMERCIANT pentru adresă incorectă sau incompletă va fi reexpediat pe cheltuiala ”CLIENTULUI”.

 

  1. „Livrare” înseamnă transferul către „CLIENT” a posesiei sau controlului fizic al produsului. În momentul livrării, dreptul de proprietate asupra produsului este transferat imediat de la „COMERCIANT” către „CLIENT”, precum și toate drepturile și obligațiile care decurg din acesta.
  2. În cazul în care produsul nu corespunde comenzii, „CLIENTUL” trebuie să depună o reclamație la „COMERCIANT” pentru a obține o înlocuire a produsului(lor) sau eventual anularea vânzării. În situația în care produsele nu sunt disponibile pentru livrare, „COMERCIANTUL” poate oferi un produs echivalent din punct de vedere al calității, cantității și prețului.
  3. Daca la primirea coletului ambalajul este deteriorat, „CLIENTUL” trebuie sa verifice starea produselor. În cazul în care acestea sunt deteriorate, „CLIENTUL” trebuie să refuze categoric coletul și să informeze imediat „COMERCIANTUL”.
  4. În cazul in care „CLIENTUL” nu anunța „COMERCIANTUL” că marfa este deteriorată, produsele se consideră că îndeplinesc cerințele.
  5. Lipsa totală a livrării duce la rezilierea automată a contractului de vânzare-cumpărare.

 

  1. GARANȚIA LEGALĂ DE CONFORMITATE ȘI GARANȚIA PENTRU VICII ASCUNSE.

 

  1. Prezența unui defect evident la un produs trebuie să conducă la o reclamație prin e-mail la contact@ameissy.ro, „CLIENTUL” informând în scris „COMERCIANTUL” referitor la prezența acestui defect evident pentru ca returul să fie acceptat.
  2. Pe durata validării unei neconformități sau a unui viciu ascuns de către „COMERCIANT”, „CLIENTUL” beneficiază de următoarele garanții: Toate produsele livrate de către „COMERCIANT” fac obiectul unei garanții legale de 2 (doi) ani. În lipsa conformității, perioada începe sa curgă de la data vânzării.
  3. „CLIENTUL este scutit de furnizarea dovezii de neconformitate a produsului timp de 6 (șase) luni de la data livrării produsului. „CLIENTUL” poate alege între returnarea sau înlocuirea produsului. Garanția legală de conformitate se aplică independent de garanția comercială descrisă mai jos.
  4. În plus, „CLIENTUL” poate aplica garanția legală pentru vicii ascunse ale produsului. Garanția legală împotriva viciilor ascunse permite „CLIENTULUI” ca în termen de doi (2) ani de la descoperirea defectului, să i se ramburseze cheltuielile pentru produs, după dovedirea viciilor ascunse. „CLIENTUL” are apoi de ales între două opțiuni: păstrează produsul și solicită o reducere de preț sau returnează produsul și solicită o rambursare integrală.
  5. În cazul existenței unui viciu aparent, al neconformității produsului declarate de „CLIENT”, atunci când se dovedește existența unui viciu aparent și în urma unei expertize, „COMERCIANTUL” se obligă să ramburseze costurile „CLIENTULUI” pe cheltuiala sa și în cel mult 14 (paisprezece) zile. Cu toate acestea, „COMERCIANTUL” nu poate fi tras la răspundere pentru orice utilizare necorespunzătoare a produselor de către „CLIENT”.
  6. Cererile de garanție trebuie trimise prin e-mail la contact@ameissy.ro sau prin poștă la TITA-FR OOD, Bd. Arsenalski 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria. „CLIENTUL” va primi rambursarea cheltuielilor cu taxele poștale de returnare în cel mult 14 (paisprezece) zile de la primirea produsului de la „COMERCIANT”.

 

XII. RESPONSABILITATE

  1. „COMERCIANTUL” nu poate fi tras la răspundere în cazul neexecutării sau executării necorespunzătoare a contractului, nici din cauza „CLIENT”, nici a intervenției insurmontabile și imprevizibile a unui terț din contract, nici apariției forței majore.
  2. „COMERCIANTUL” nu poate fi tras la răspundere dacă produsul nu respectă legislația țării „CLIENTULUI”, care este trebuie să verifice dacă produsul este interzis la comercializare în țara sa.

 

  1. În cazul în care „COMERCIANTUL” nu livrează produsele, sau dacă produsele pe care „COMERCIANTUL” le livrează nu sunt cele comandate de „CLIENT” sau produsele sunt deteriorate sau defecte, sau dacă este livrată o cantitate incorectă, „CLIENTUL” trebuie să informeze „COMERCIANTUL” prin e-mail (contact@ameissy.ro ) indicând numărul comenzii, numele „CLIENTULUI” și adresa sa de e-mail și trebuie să explice problema. De asemenea, „CLIENTUL” trebuie să returneze produsele defecte sau produsele din comanda greșită la sediul TITA-FR OOD (Bd. Arsenalski 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria). După primirea acestora, singura obligație a „COMERCIANTULUI” va fi, în funcție de alegerea „CLIENTULUI”, să:

- înlăture orice deficiență, orice livrare lipsă sau incorectă; sau

- înlocuiește un produs deteriorat sau defect; sau

- rambursează suma pe care „CLIENTUL” a plătit-o pentru produse.

XIII. DREPTUL LA REFUZ ȘI RETURNARE

  1. „CLIENTUL” are dreptul la refuz, ceea ce îi permite „CLIENTULUI” să se răzgândească cu privire la achiziție și să se retragă din prezentul contract fără a oferi un motiv. Perioada în care „CLIENTUL” își poate exercita dreptul de retragere este de 30 (treizeci) de zile de la data primirii comenzii.
  2. Dreptul de refuz nu se aplică tichetelor cadou, donațiilor, produselor de igienă intimă și a produselor achiziționate cu cod promoțional sau cod de reducere.
  3. Pentru a-și exercita dreptul de refuz, „CLIENTUL” trebuie să îi comunice „COMERCIANTULUI” decizia sa de refuz printr-o declarație fără echivoc prin e-mail la contact@ameissy.ro sau prin poștă adresată către TITA-FR OOD, bd. Arsenalski 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria. „CLIENTUL” poate folosi formularul de mai jos sau o declarație cu text liber.

FORMULAR DE REFUZ:

În atenția TITA-FR OOD,

Bd. Arsenalski 65, parter, biroul 7,

1421 Sofia, Bulgaria

Eu/Noi(*) vă anunțăm prin prezenta cu privire la retragerea mea/noastră(*) din contractul de vânzare a produsului(produselor)(*) de mai jos:

Comandat la data (*)/Primit la data (*):

Nume utilizator:

Adresa „CLIENTULUI”:

E-mailul „CLIENTULUI”:

Semnătura „CLIENTULUI” (doar în cazul notificării pe suporte de hârtie):

Data:

 

(*) tăiați mențiunile inutile.

  1. „COMERCIANTUL” nu permite schimburi standard pe „WEBSITE”. Pentru o mărime nouă, alt model sau altă culoare, trebuie doar să comandați din nou pe www.ameissy.ro!
  2. În caz de refuz, „CLIENTUL” trebuie să returneze produsul (produsele) la sediul central al TITA-FR OOD (Bd. Arsenalski 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria). Costurile de transport pentru retur sunt în suportate de „CLIENT” și nu sunt rambursabile.
  3. Produsele returnate trebuie returnate în ambalajul original, iar ambalajul NU trebuie deschis. În cazul în care coletul este deschis, „COMERCIANTUL” are dreptul să refuze returnarea produselor și să refuze restituirea sumei.

 

  1. „COMERCIANTUL” poate amâna rambursarea până la primirea produselor în depozitul său. „CLIENTULUI” i se efectuează returul în cel mult 10 zile lucrătoare de la data primirii și inspecției produselor returnate la depozitul Ameissy.

 

  1. „COMERCIANTUL” va restitui suma către „CLIENT” folosind aceeași metodă de plată folosită pentru tranzacția inițială. La plata ramburs, suma va fi returnată într-un cont bancar specificat de client sau sub forma unui voucher în caz de refuz sau imposibilitatea de a furniza un cont bancar.

 

XIV. PROPRIETATEA INTELECTUALĂ

  1. Elementele reproduse pe acest „WEBSITE” (fotografii, imagini, texte, desene, etc.) sunt proprietatea exclusivă a „COMERCIANTULUI” și sunt protejate de drepturi de proprietate intelectuală (cum ar fi dreptul de autor, marca înregistrată, etc.).
  2. Niciun drept de proprietate intelectuală nu este transferat prin prezentele Condiții Generale.
  3. Orice reproducere și distribuire a acestor elemente, fără permisiunea prealabilă scrisă, îi expune pe contravenienți la proceduri judiciare.

 

  1. LINK-URI
  2. „WEBSITE-ul” poate conține link-uri care să trimită către alte website-uri asupra cărora „COMERCIANTUL” nu exercită control. În ciuda verificărilor preliminare și regulate de către „COMERCIANT”, acesta își declină orice responsabilitate pentru conținutul care poate fi găsit pe aceste site-uri.

 

  1. „COMERCIANTUL” permite crearea de link-uri către orice pagină sau document de pe site-ul său, dacă stabilirea acestor link-uri nu se realizează în scop comercial sau publicitar. În plus, este necesar acordul prealabil al „COMERCIANTULUI” înainte de crearea unui hyperlink. Sunt excluse din această permisiune site-urile care difuzează informații de natură ilegală, violentă, controversată, pornografică, xenofobă sau care pot afecta sensibilitatea unui număr mare de persoane.

 

  1. „COMERCIANTUL” își rezervă dreptul de a elimina oricând un link care indică site-ul său, dacă consideră că acesta este neconform cu politica sa editorială.

 

XVI. DATE CU CARACTER PERSONAL

  1. Prelucrarea informatica a datelor cu caracter personal colectate de „WEBSITE” este destinată gestionării comenzilor. În conformitate cu legislația, „CLIENTUL” are dreptul de a accesa, modifica și de a se opune prelucrării datelor sale cu caracter personal în scris la adresa de e-mail: contact@ameissy.ro (cu o copie a dovezii de identitate) sau prin poștă la adresa următoare: TITA-FR OOD, Bd. Arsenalski 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria.

 

  1. „COMERCIANTUL” se obligă să stabilească o gestionare și o prelucrare responsabilă a datelor cu caracter personal și să garanteze confidențialitatea tuturor informațiilor personale colectate de la utilizatorii săi.
  2. Persoana responsabilă pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este Katerina Nikolova (katerina@ameissy.ro).

 

  1. „WEBSITE-UL” poate oferi funcții pentru a crea un cont sau a partaja conținut cu anumite website-uri ale unor terțe părți, cum ar fi Facebook, Instagram, Youtube și altele. „COMERCIANTUL” informează „CLIENTUL” că aceste website-uri ale terților sunt guvernate de propriile politici de confidențialitate. Prin urmare, „CLIENTUL” ar trebui să fie conștient de politicile de confidențialitate ale acestor website-uri terțe și de utilizarea datelor sale cu caracter personal. Pentru a afla mai multe despre politica de confidențialitate a TITA-FR OOD, faceți clic pe linkul Politica de confidențialitate din partea de jos a „WEBSITE-ului”.

 

  1. „CLIENTUL” este de asemenea informat că „WEBSITE-ul” folosește cookie-uri menite să optimizeze experiența pe „WEBSITE”, pentru a înregistra informații despre navigare, precum și informațiile indicate în formularele online.
  2. Un cookie este un fișier text care conține elemente de date care sunt stocate atunci când „CLIENTUL” vizitează un website. Sunt concepute pentru a ajuta website-urile să-și amintească preferințele. Există diferite tipuri de cookie-uri. Fără acestea, website-urile nu ar putea funcționa corect.
  3. „CLIENTUL” are dreptul de a nu accepta cookie-uri urmând instrucțiunile furnizate de browser-ul său.
  4. Utilizarea „WEBSITE-ului” de către un minor și înregistrarea pe website a unui minor trebuie să fie autorizată de reprezentantul legal al acestuia.

 

XVII. ÎNTREBĂRI, COMENTARII SAU SOLICITĂRI

  1. Întrebările, comentariile sau solicitările referitoare la aceste condiții generale sau la produsele oferite de „COMERCIANT” trebuie adresate la contact@ameissy.ro

 

XVIII. MODIFICARI ALE CONDIȚIILOR GENERALE

  1. „COMERCIANTUL” își rezervă dreptul de a modifica prezentele Condiții Generale în orice moment.
  2. În cazul unei modificări, Condițiile Generale aplicabile sunt cele în vigoare la data comenzii, o copie a cărora poate fi livrată „CLIENTULUI” la cererea acestuia prin trimiterea unui mesaj la contact@ameissy.ro.

XIX. FORȚA MAJORĂ

  1. Toate împrejurările aflate în afara controlului părților, care împiedică îndeplinirea în condiții normale ale obligațiilor acestora, sunt considerate motive de eliberare de obligațiile de către părți și conduc la suspendarea acestora.
  2. În cazul apariției circumstanțelor menționate mai sus, partea care a luat cunoștință de acestea trebuie să notifice de îndată celeilalte părți apariția, precum și dispariția acestora.
  3. Prin Forță majoră se înțelege ca fiind toate faptele sau circumstanțele insurmontabile externe părților, imprevizibile, inevitabile, care nu pot fi controlate de părți și care nu pot fi prevenite de acestea din urmă în ciuda tuturor eforturilor rezonabile posibile.
  4. Sunt considerate în mod expres forță majoră sau evenimentele fortuite, pe lângă cele păstrate în general în practica instanțelor și tribunalelor europene: blocarea mijloacelor de transport sau de aprovizionare, cutremure, incendii, furtuni, inundații, fulgere, suspendarea rețelelor de telecomunicații sau dificultăți specifice rețelelor de telecomunicații externe ale clienților, întreruperi cauzate de pandemii. Părțile se vor întâlni pentru a studia impactul evenimentului și pentru a conveni asupra condițiilor în care va continua executarea contractului.
  5. În cazul în care un eveniment de forță majoră persistă mai mult de trei luni, prezentele Condiții Generale pot fi revocate de partea prejudiciată.

 

  1. LITIGII
  2. Prezentul contract și regulile și condițiile care îl guvernează sunt supuse legislației Republicii Bulgaria. Legislația Republicii Bulgaria se aplică problemelor care nu sunt reglementate în prezentul contract și în Condițiile generale referitor la implementarea și interpretarea prezentului contract.

 

XXI. DATELE ”COMERCIANTULUI”

Numele comerciantului: TITA-FR OOD

Sediul și adresa administrativă: Bd. Arsenalski nr. 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria.

Adresa la care se desfășoară activitatea și adresa la care se trimit reclamațiile clienților: Bd. Arsenalski nr. 65, parter, biroul 7, 1421 Sofia, Bulgaria.

Informații de contact: contact@ameissy.ro, telefon + 40312296805

Înregistrare în registrele publice: CUI 121483980

Număr TVA: BG 121483980

Prezentul document privind Condițiile Generale a fost actualizat ultima dată la 31 august 2022.